Accidental Love
Alice’s (Jessica Biel) perfect life is turned upside down when a freak accident leaves a nail lodged in her head, causing erratic (and erotic) behavior. After her fiancé (James Marsden) calls off the engagement, Alice sets off in search of a cure and falls into the arms of Howard Birdwell (Jake Gyllenhaal), a sexy senator who champions her cause. Caught up in a love triangle held together by a nail, will Alice listen to her head or her heart?