Ace
Kannan, 33, lands in a foreign land to escape a shadowy past—but betrayal strikes fast. Forced to outwit his enemies, he crafts a web of lies and strategy. In a world where trust is a weapon, Kannan’s bold gamble may mean triumph or total ruin. ACE is a taut thriller of reinvention, deceit, and survival.