Acorazado
Silverio Palacios, a failed former union member from Veracruz, Mexico, decides to make his old friend Alacrán's dream come true, by sailing to Miami in search of the American Dream. Convinced that it's completely inefficient to cross the border to become one of millions of Mexican fugitives, Silverio transforms his old abandoned taxi into a raft that will take him across the Gulf of Mexico to the Florida Coast.