Act Two
When Arata and Kei, the two inspectors who lead CID Unit One, clash over truth and justice during an investigation, the mastermind behind the case, Koichi Azusawa, launches an assault on the Public Safety Bureau Building, putting the detectives in a predicament like never seen before.