Addicted to Fresno
Addicted to Fresno is a raunchy, uproarious comedy about co-dependent sisters (Judy Greer, Natasha Lyonne) who work as hotel maids in Fresno, CA. Shannon (Greer) is fresh out of sex rehab when her younger, overly optimistic lesbian sister Martha (Lyonne) lands her a job as a maid at Fresno Suites, the local hotel. When Shannon jeopardizes her fresh start by accidentally killing a hotel guest after a post-rehab relapse, Martha goes to great lengths to help her sister cover up the crime. Shannon finally learns to take responsibility for her actions as the sisters begin to resolve their tortured relationship. Fred Armisen, Molly Shannon and Aubrey Plaza are also among the all-star cast.