Adrift
Tami Oldham and Richard Sharp couldn't anticipate that they would be sailing directly into one of the most catastrophic hurricanes in recorded history. In the aftermath of the storm, Tami awakens to find Richard badly injured and their boat in ruins. With no hope of rescue, Tami must now find the strength and determination to save herself and the only man she has ever loved.