After Blue
After an accident that led him to a coma, Fausto returns with a reality interfered with by hallucinations, he listens to loneliness and sees women represent deah to him. They are women murdered by a politician for whom Fausto works. It is clear to him that death is not as we have told. It's her who drive us and flirts to make life.