Agatha and the Curse of Ishtar Agatha and the Curse of Ishtar
In the winter of 1928, Agatha Christie, heartbroken by her divorce, leaves for Iraq. Based on this historical fact, this mystery is a fanciful depiction of what happens on her journey.