Alan Jackson - Keepin It Country
Join Alan Jackson at a capacity crowd at the famed Red Rocks Amphitheater in Denver, CO for his 25th Anniversary KEEPIN' IT COUNTRY TOUR. This concert film will be a memorable celebration for his longtime fans, as well as legions of new fans, who are discovering his music through the many songs that have withstood the test of time and influenced many new artists of today.