Albert Brooks: Defending My Life
Albert Brooks opens up about his life and career in this intimate conversation with his lifelong friend Rob Reiner. From stand-up to his seven iconic original motion pictures, Reiner and Brooks explore the origins and evolution of Brooks' career.