Alex & Eve Alex & Eve
Alex is a handsome schoolteacher in his mid-thirties, whose parents want him to marry a good Greek girl. But Alex falls hopelessly in love with the gorgeous Eve, a lawyer, whose parents are Lebanese Muslim. Like oil and water, the two should never mix, only how can they stop themselves from falling in love?