Alice Cares
Three elderly single women receive a remarkable visitor: as an experiment, care robot Alice is placed in their home for a while. This newcomer is not without an effect on the elderly ladies. Nor on us: a poignant, at times heartrending and morally thoroughly confusing documentary.