All I Want for Christmas
If teenaged Ethan and his younger sister Hallie put every toy in Macy's on their Christmas list, it still wouldn't include what they want most. They want a miracle - they want their divorced parents back together! With lots of humor, heart and yuletide sparkle, All I Want For Christmas is all you could want in a family film treat. Ethan Randall (Dutch) and Thora Birch (Patriot Games) play the siblings who come up with a hilarious plan to reunite their parents (Harley Jane Kozak and Jamey Sheridan). Movie legend Lauren Bacall plays the sympathetic grandmother who assists the kids. And Leslie Nielsen (The Naked Gun. films) appears as Santa Claus. So what is the plan? Ho-ho-ho! Aren't you in for a surprise!