All She Can
In a small south Texas town, there aren’t many career options for young people besides oil rigs, the military, or fast-food restaurants. Luz Garcia, a fiery high-school athlete, is determined to forge a different future; she’s can’t afford to go. With her one shot at a scholarship riding on the state gained admission to the University of Texas at Austin. The problem is she power lifting championship, she sees no choice but to bend the rules to ensure her victory. Although Luz’s rashness and frustration land her in increasingly hotter water, they also fuel her with courage and empowerment.