All You Need Is Lie
Love at second sight. In the jungle that is celibacy and dating apps, Zoe just found the man of her life! An idyll which lasts 2 hours before Robinson falls into a coma. One misunderstanding later, she is now engaged to this man and responsible for his two children while he is hospitalized. Playing along, Zoe will have to play the perfect girlfriend to man she barely knows.