Almost Coming, Almost Dying
Manabu Nakagawa is a 29-year-old man who has been a NEET for years. With his father's help, he finally gets a job in the education field. One day, Manabu Nakagawa visits a red light district in Sapporo. While in an intimate act with a prostitute, he suffers a brain hemorrhage. Amazingly, he survives, but he struggles to keep the location where he suffered the brain hemorrhage a secret.