Alpha and Omega: The Legend of the Saw Tooth Cave
The Alphas and Omegas share a thrilling adventure filled with suspense, humor and heartwarming moments after Runt - Kate and Humphrey's Omega wolf cub - sneaks off to explore the haunted Saw Tooth Cave. When Runt finds a wolf who's been driven from her pack for being different, he musters all his courage to help her - and learns the joys of lending a paw to a friend in need.