Altered Perceptions
In this award winning LGBT mind bender directed by Jorge Ameer, written by neuropsychologist Dr. Wayne Dees, a man faces dire consequences from working on the wrong side of the political spectrum during a pandemic as a mind-altering virus triggers pandemonium and exacts savage chaos by those affected.