Amador
Marcela, a young lady with financial hardships, is responsible for caring for an elderly bedridden man by the name of Amador. During this time, it isn`t long before the two begin to share secrets and establish their trust. However, an unexpected turn of events leaves Marcela facing a difficult moral dilemma. Before even realizing it, Marcela and Amador have a pact with one another. In order to comply, they must prove that death is not always able to stop life.