Amalia
Cristina, 43, has a high-risk pregnancy and lives a night of tragedy when she learns that an explosion affected the place where, apparently, her teenage daughter Amalia was headed. The inability to move, the lack of communication with her mother-in-law Elena who takes care of her, and the promise of finding Amalia by her husband Julian, make Cristina wait with more than just faith.