American Fighter
Desperate for cash to save his deathly ill mother, college wrestler Ali enters the hidden world of underground fighting. Ali shows promise, but he lacks skills, and gets beaten bloody. Duke, a troubled handler, takes pity on the boy and trains him to be a fierce competitor -- but is it enough to make Ali a winner?