American Hunt
A group of friends is torn apart when they become part of two sadistic hunters dark game. Kimberly, Owen and Brooke join their friends Levi and Memphis on a hunting trip to their isolated Ranch. Soon to their horror, they discover their so-called friends hunt humans for sport and they are the newest prey. Confronted with this sick game Kimberly, normally quiet and reserved, decides to go to drastic, dark measures to survive.