American Psycho 2
Patrick Bateman is dead. But his evil legacy continues in the body of Rachael Newman, the only victim who managed to escape Bateman's grasp. However, she did not remain unscathed from the encounter, instead, Rachael has developed an obsession with serial killers. College is competitive for every student and Rachael is no exception. She will get rid of anyone who stands between her and her goal of becoming the teaching assistant to the infamous Dr. Daniels, a professor and former FBI profiler. The rigour of surviving college life can be challenging to a young beautiful co-ed like Rachael. In a world where the stakes are higher and sex can kill, lies the terror of the new American Psycho.