An Easter Bloom
In order to save her family flower farm, a young gardener (Aimeé Teegarden) teams up with a veteran florist to compete in an annual Easter flower arrangement competition. In the process, she meets the florist’s son (Benjamin Hollingsworth), a pastor at the local church, who helps transform her heart and her faith during the Easter season.