An Imperfect Murder
Successful actress Vera awakens from a restless sleep to a frightening reality - her nightmare was real. She really did kill her abusive ex-boyfriend in a struggle the night before, hiding his body in a trunk in her apartment. As Vera grapples with the reality of what she's done, the tension builds when unexpected guests drop by, including a seasoned and suspicious detective.