And While We Were Here
Set in the lush hills and cobbled streets of the Amalfi Coast, Jane (Kate Bosworth, Blue Crush) is searching for something more from her life. She loves her husband (Iddo Goldberg), but the silence between them is growing. Her work, writing her grandmother’s memoir (voiced by Claire Bloom), immerses her in the quiet beauty of the town, its islands…and finally, in the romantic embrace of a younger man (Jamie Blackley). Jane must decide where her passions will take her, and who she really wants to be, as she documents the discoveries of And While We Were Here.