Andor
"Andor Stern is the only Brazilian-born who survived the Holocaust. In this direct documentary, he shares his memories while traveling to Auschwitz-Birkenau, the place where he became a prisoner at 16 yo. Despite the pain, he is willing to celebrate his freedom every day."