Andrea Marcon conducts La Cetra Barockorchester
Andrea Marcon conducts the La Cetra Barockorchester of Basel, accompanied by mezzo-soprano Magdalena Kožená at the 25th anniversary edition of the Swiss Verbier Festival in 2018. The programme illustrates "blindness in love", a theme which is best embodied by the magnificent Combattimento di Tancredi e Clorinda.