Annabelle Annabelle
Based on the terrifying doll from The Conjuring. John Form has found the perfect gift for his expectant wife, Mia a beautiful, rare vintage doll in a pure white wedding dress. But Mia's delight with Annabelle doesn't last long. On one horrific night, their home is invaded by members of a satanic cult, who violently attack the couple. Spilled blood and terror are not all they leave behind. The cultists have conjured an entity so malevolent that nothing they did will compare to the sinister conduit to the damned that is now...Annabelle.