Annie Oakley
Legendary Academy Award-honoree and Emmy-winner Barbara Stanwyck ("Double Indemnity," "Meet John Doe," TV's "The Thorn Birds") stars as the pistol packin' sharpshooter who learns that she needs more than a gun to get a man when she falls for a rival marksman. Biographical romp co-stars Oscar-winner Melvyn Douglas ("Hud," "Ninotchka") and Preston Foster ("The Informer").