Antagonist
William and Mickael are two freeriders brought together by the mountains even though their view on ski practice differs. William is very environmentally aware and skies at his local resort, he has a purist mind and is very keen on virgin areas. As for Mickael, he prefers being in the spotlight and competing with other freeriders as it is a way for him to get attention and to prove his value.