Arab Blues
Selma, a psychoanalyst, deals with a cast of colourful new patients after returning home to Tunisia to open a practice. In this sophisticated comedy, Manele Labidi opens a fascinating window into modern Tunisia at a crossroads, with a story of contrasts, contradictions and culture clashes, full of vitality and humour.