Arbitrage
Robert Miller (Richard Gere) is a New York hedge-fund magnate who has money, power, a loving wife (Susan Sarandon) and a devoted daughter (Brit Marling). But behind the gilded walls of his mansion, Miller is desperately trying to complete the sale of his trading empire. The rest of the story is about how Miller deals with his family, business and crime with the aid of Jimmy Grant (Nate Parker).