Are You Here
When Steve Dallas (Owen Wilson), a womanizing local weatherman, hears that his off-the-grid best friend Ben Baker (Zach Galifianakis) has lost his estranged father, the two return to Ben's childhood home to discover Ben has inherited the family fortune leaving the ill-equipped duo to battle Ben's formidable sister (Amy Poehler) and deal with his father's gorgeous 25-year-old widow (Laura Ramsey).