Arlington Road
Widowed when his FBI agent wife is killed by an extremist group, college professor Michael Faraday (Jeff Bridges) becomes obsessed with the culture of these groups -- especially when his new all-American neighbors, Oliver (Tim Robbins) and Cheryl Lang (Joan Cusack), start acting suspiciously. With each twist, the mystery deepens and questions loom as to whether Faraday is consumed by fear and driven by paranoia, or whether a lethal conspiracy has been born on Arlington Road.