Army of One
The film is inspired by the true story of Gary Faulkner (Nicolas Cage), a handyman from Colorado who receives a vision from God (Russell Brand) telling him to go to Pakistan to do what no one else can do — namely to capture Osama bin Laden. So without any questions or skills, he follows his mission.