As Tears Go By
In Hong Kong’s ruthless, neon-lit gangland underworld, a small-time mob enforcer finds himself torn between a burgeoning romance with his ailing, beautiful cousin and his loyalty to his loose cannon partner in crime, whose reckless attempts to make a name for himself unleash a spiral of violence.