As They Made Us
Abigail, a divorced mother of two, is struggling to balance the dynamics within her dysfunctional family as she attempts to cultivate new love. Her father Eugene has a degenerative condition that he and his wife Barbara refuse to accept, and her brother Nathan has been estranged from the family for decades. A self-appointed fixer, Abigail tries to mend her complicated family before it’s too late.