The Siege Of Firebase Gloria
Sergeant Major Hafner leads his recon patrol on a hellish trek through enemy territory, encountering alarming signs of Viet Cong activity. The unit finally reaches Firebase Gloria and finds themselves under siege by the Viet Cong and fighting for their lives as they wait for rescue from the army.