Asparagus
A blank-faced protagonist is propelled into a fantasy world of asparagus, where she fondles, excretes, and flushes away the vegetables. She heads into a city at night, arriving at a theatre of optical illusions, where she opens her handbag to release rare wonders in front of a claymation audience.