Assumed Killer
Award-winning news reporter Daria Valdez Morrow (Barbie Castro) is investigating a series of murders caused by a local serial killer when she gets into a car accident and suffers from retrograde amnesia. When she comes to, she begins to suspect that her husband Sam Morrow (Casper Van Dien) is the serial killer she had been reporting about, and embarks on a journey to discover the truth.