Asterix at the Olympic Games
In their new adventures, Asterix and Obelix come to the aid of their friend Alafolix, who must fight Brutus, Cesar's son, to win both the Olympic Games and the hand of beautiful Irina. But heinous Brutus is determined to beat the Gaul and take his father's place.