Astérix chez les Bretons
Julius Caesar's legions have conquered all England, except for a tiny, remote village led by Zebigbosse. Asterix and Obelix come to their English friends' rescue with a barrel of magic potion. However, in a fit of weakness brought on by the bizarre food they have been served, Asterix and Obelix become careless and the barrel is stolen from them. Getting it back will be no picnic!