Astronaut: The Last Push
Recent photos have revealed life in the oceans of Jupiter's moon, Europa. Adventurer Walter Moffitt throws his billions into a small spacecraft which will carry two astronauts: Nathan Miller and Michael Forrest on the 12-year journey to Europa and back. Unfortunately, disaster strikes. Miller is killed and Forrest is left to fend for himself on the tiny craft. The mission is aborted. With no immediate communications with Earth, and a broken spacecraft to hold together alone, Forrest must fight to maintain his sanity in the most desperate of circumstances. ASTRONAUT: THE LAST PUSH, takes the audience on an interplanetary journey into the very heart of what it means to be alive.