At Eternity's Gate
This movie is a journey inside the world and mind of a person who, despite skepticism, ridicule and illness, created some of the world’s most beloved and stunning works of art. This is not a forensic biography, but rather scenes based on Vincent Van Gogh’s letters, common agreement about events in his life that present as facts, hearsay, and moments that are just plain invented.