Auntie Mame Auntie Mame
When young, impressionable Patrick Dennis' millionaire father dies, the boy is left in the care of his only living relative--his flamboyant, extravagant, devil-may-care ... and never, never dull Auntie Mame. New York during the Jazz Age--Despite the best efforts of estate executive Dwight Babcock (Fred Clark) to rear Patrick (Jan Handzlik and Roger Smith) as a boring, stuffy aristocrat, the boy is swept into Mame Dennis' (Rosalind Russell) world of parties, flappers and the most eccentric, entertaining, intelligent set of friends anywhere. Through the stock market crash, a marriage to a rich Southerner and his death while scaling the Alps, Mame's whirlwind approach to life opens Patrick's eyes to endless possibilities.