Autism and Me
Autism And Me is a revealing observational documentary that explores the autism spectrum through the experiences of a number of Irish children, teenagers and young adults. We hear directly from a range of diverse and engaging participants about what living with autism is like and about how they feel they are perceived by the rest of the world.