Awareness
Ian is a teenager who lives with his father on the fringes of society. They survive by carrying out small scams thanks to Ian’s extraordinary ability to project visual illusions into the minds of others. After accidentally revealing his powers in public, a mysterious secret agency starts to chase after him. While trying to flee, Ian discovers he’s not the only one and that his life has been a lie.