B1 - What Makes a Champion?
What makes a champion? Perseverance, sacrifice and discipline added in journey of Tenório, professional judoka classified as B1 – totally blind. Isolation and loneliness are some of the challenges faced by this spectacular in a new project in Brazil, winning a fourth gold medal in Paralympics in China. The documentary B1 dives into the sensitivity of an explosive character and touching, and narrates for a viewpoint that is not disabled the preparation for this great fight in a thrilling cinematic journey.