Babysitter
Ray wrestles with how he sees himself when he becomes a pawn in his parent’s bitter divorce. His mother, a struggling actress who married a successful film director, has grown accustomed to their L.A. lifestyle; but now, this lifestyle is threatened and depends on Ray’s custody decision. Ray’s mother hires a babysitter, Anjelika, who quickly fills the voids in everyone’s lives. Ray and Anjelika quickly form a bond—but their entanglement is poised to jeopardize Ray's mother's master plan.